
kód | MK42666 |
ISBN | 80-7178-868-6 |
EAN | 9788071788683 |
Autor | Nessia Laniado |
Vydavatel | |
Cena s DPH | 145 Kč |
Cena bez DPH | 126.1 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 145 Kč s DPH.
Je vaše dítě náladové, panovačné, umíněné a nezvladatelné?
Musí být stále středem pozornosti? Je neurvalé k ostatním dětem? Nelze ho přimět na chvíli ke klidu? Je popudlivé pro nic za nic? Nevydrží u žádné činnosti? Rodiče, u jejichž dětí se projevují tyto nebo podobné poruchy chování, si kladou důležitou otázku, zda se jedná o přechodné problémy chování jejich dětí, nebo jestli jde o nějakou psychickou poruchu, kterou je třeba léčit. Jak to rozeznat a co dělat? Autorka představuje názory odborníků a vysvětluje problematiku chování dětí. Nabízí také test ke zjištění typu poruchy chování dítěte a podrobně popisuje strategie jednání v určitých situacích.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Nessia Laniado
- Další knihy z nakladatelství
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.