
kód | EM0129535 |
ISBN | 80-8706-799-1 |
EAN | 9788087067994 |
Autor | Coriinne Maierová |
Vydavatel | Rybka |
Cena s DPH | 173 Kč |
Cena bez DPH | 150.4 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 173 Kč s DPH.
Rebelka Corinne Maierová, matka dvou dětí, které není nic svaté, se ve své nové knize rozhodla zbořit jeden z nejsilnějších mýtů naší doby – kult dítěte a šťastného rodičovství. Autorka se nebojí říkat neslýchané věci, bourat nedotknutelná falešná tabu, ba naopak: činí tak s nesmírným gustem a intelektuální vervou.Toto hravé a „politicky nekorektní“ provokativní dílko si vytklo za cíl zviklat potenciální rodiče, kteří si kladou otázku, zda stojí za to mít děti. Na první pohled zde nejsou žádné pochybnosti: je přece jasné, že pořídit si dítě je největší štěstí, které si můžeme přát, že mít děti je zkrátka dobré, a basta. A přece existuje spousta důvodů, proč se rozhodnout proti, a jsou to důvody daleko rozumnější než ty, co nám jsou obvykle vnucovány pro to, abychom děti měli. Je jich nejméně čtyřicet. Provokace a nadsázka? Ano, zcela určitě, při četbě této knihy se hodně nasmějete a pobavíte, možná budete autorčiny názory považovat za přehnané až extrémní, ale pochybnost, kterou do vás kniha zaseje, té už se nezbavíte… „Žádné děti, děkuji, raději ne. Snížení porodnosti je naše jediná naděje. Milé dámy, budoucnost naší země leží na vás. Poslední svoboda je zvolit „raději ne“… „Raději ne“ je vzorec negativního myšlení a rozvratné pochybnosti. Je východiskem pro všechny, kdo nejsou tak naivní, aby si mysleli, že mohou nabídnout nějaká řešení, nebo tak cyničtí, aby přesvědčovali ostatní, že nějaké mají. Je standartou všech, kdo si kladou otázku, proč by měl člověk s nadšením a dobrým pocitem přitakávat stále omílané lži o nejlepším světě, který je nám prezentován jako vyústění mnoha století lidského pokroku. Mít děti? Pracovat? Dívat se na televizní noviny? Přispívat k ekonomické soutěži? Děkuji, raději ne. Nemám zájem.“Corinne Maierová (nar. roku 1963) je psychoanalytička a spisovatelka. Po dlouhá léta pracovala na zkrácený úvazek jako ekonomka francouzské státní elektrárenské společnosti Electricité de France (EdF). Její dílko Lenosti…buď pozdravena – O umění a nutnosti dělat toho v práci co nejméně, přeložené do pětadvaceti jazyků, se stalo mezinárodním bestsellerem. Mezi její další knihy patří Intello Academy, Ceci nest pas une lettre de candidature, Le divan, cest amusant : Lacan sans peine, Le Lacan diraton : Guide français-lacanien a Casanova ou la Loi du désir. V současné době žije střídavě v Belgii a ve Francii.„Dost bylo sladkých řečí o tom, jaké je to štěstí stát se rodičem. Je načase i na místě tomuto přehnanému nadšení a rádoby ušlechtilému rodičovskému citu říct ne. Dobře vím, o čem mluvím, sama mám děti; jsou jisté věci, které může vyslovit jen matka rodiny, pokud ovšem najde odvahu říct je otevřeně a odepsat se. Kdybych napsala tuto knihu jako bezdětná, všichni by mě podezřívali, že jsem zahořklá závistivá stará panna. Takhle pravděpodobně sklidím odsouzení jako ničemná matka. To beru. Napřed jsem v knize Lenosti…buď pozdravena zradila svůj podnik, teď si beru na mušku idylický obrázek rodiny… Chci se vysmát společnosti plodící a samospasitelné, jejímž jediným cílem je práce a rozmnožování. To je děsivý důkaz regresu: Jak deprimující je svět, který neusiluje o nic jiného než o reprodukci sebe sama, tedy reprodukci vlastní ubíjející prázdnoty!“
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Coriinne Maierová
- Další knihy z nakladatelství Rybka
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.