Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

40 důvodů, proč nemít děti

nacházíte se zde: Moje kniha > >

kniha 40 důvodů, proč nemít děti
kódEM0129535
ISBN80-8706-799-1
EAN9788087067994
AutorCoriinne Maierová
VydavatelRybka
Cena s DPH173 Kč
Cena bez DPH150.4 Kč
Doporučená cena199 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 173 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Rebelka Corinne Maierová, matka dvou dětí, které není nic svaté, se ve své nové knize rozhodla zbořit jeden z nejsilnějších mýtů naší doby – kult dítěte a šťastného rodičovství. Autorka se nebojí říkat neslýchané věci, bourat nedotknutelná falešná tabu, ba naopak: činí tak s nesmírným gustem a intelektuální vervou.Toto hravé a „politicky nekorektní“ provokativní dílko si vytklo za cíl zviklat potenciální rodiče, kteří si kladou otázku, zda stojí za to mít děti. Na první pohled zde nejsou žádné po­chybnosti: je přece jasné, že pořídit si dítě je největší štěstí, které si můžeme přát, že mít děti je zkrátka dobré, a basta. A přece existuje spousta důvodů, proč se rozhodnout proti, a jsou to důvody daleko rozumnější než ty, co nám jsou obvykle vnucovány pro to, abychom děti měli. Je jich nejméně čtyřicet. Provokace a nadsázka? Ano, zcela určitě, při četbě této knihy se hodně nasmějete a pobavíte, možná budete autorčiny názory považovat za přehnané až extrémní, ale pochybnost, kterou do vás kniha zaseje, té už se nezbavíte… „Žádné děti, děkuji, raději ne. Snížení porodnosti je naše jediná naděje. Milé dámy, budoucnost naší země leží na vás. Poslední svoboda je zvolit „raději ne“… „Raději ne“ je vzorec negativního myšlení a rozvratné pochybnosti. Je východiskem pro všechny, kdo nejsou tak naivní, aby si mysleli, že mohou nabídnout nějaká řešení, nebo tak cyničtí, aby přesvědčovali ostatní, že nějaké mají. Je standartou všech, kdo si kladou otázku, proč by měl člověk s nadšením a dobrým pocitem přitakávat stále omílané lži o nejlepším světě, který je nám prezentován jako vyústění mnoha století lidského pokroku. Mít děti? Pracovat? Dívat se na televizní noviny? Přispívat k ekonomické soutěži? Děkuji, raději ne. Nemám zájem.“Corinne Maierová (nar. roku 1963) je psychoanalytička a spisovatelka. Po dlouhá léta pracovala na zkrácený úvazek jako ekonomka francouzské státní elektrárenské společnosti Electricité de France (EdF). Její dílko Lenosti…buď pozdravena – O umění a nutnosti dělat toho v práci co nejméně, přeložené do pětadvaceti jazyků, se stalo mezinárodním bestsellerem. Mezi její další knihy patří Intello Academy, Ceci nest pas une lettre de candidature, Le divan, cest amusant : Lacan sans peine, Le Lacan diraton : Guide français-lacanien a Casanova ou la Loi du désir. V současné době žije střídavě v Belgii a ve Francii.„Dost bylo sladkých řečí o tom, jaké je to štěstí stát se rodičem. Je načase i na místě tomuto přehnanému nadšení a rádoby ušlechtilému rodičovskému citu říct ne. Dobře vím, o čem mluvím, sama mám děti; jsou jisté věci, které může vyslovit jen matka rodiny, pokud ovšem najde odvahu říct je otevřeně a odepsat se. Kdybych napsala tuto knihu jako bezdětná, všichni by mě podezřívali, že jsem zahořklá závistivá stará panna. Takhle pravděpodobně sklidím odsouzení jako ničemná matka. To beru. Napřed jsem v knize Lenosti…buď pozdravena zradila svůj podnik, teď si beru na mušku idylický obrázek rodiny… Chci se vysmát společnosti plodící a samospasitelné, jejímž jediným cílem je práce a rozmnožování. To je děsivý důkaz regresu: Jak deprimující je svět, který neusiluje o nic jiného než o reprodukci sebe sama, tedy reprodukci vlastní ubíjející prázdnoty!“

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Nástěnka
Dnes je 12.7.2020 a svátek má
Bořek, zítra Markéta.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy