
kód | MK80743 |
ISBN | 978-80-7235-377-4 |
EAN | 9788072353774 |
Autor | Miroslava Čížková |
Vydavatel | SPN-pedagogické nakladatelství |
Cena s DPH | 113 Kč |
Cena bez DPH | 98.3 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 113 Kč s DPH.
Metodická příručka je určena učitelům, kteří ve výuce užívají nově vydanou dvoudílnou pracovní učebnici.matematiky pro 2. ročník ZŠ, zpracovanou v souladu s RVP pro základní vzdělávání autorky Miroslavy Čížkové. Obsahuje rozpis učiva 2. ročníku, uvádí podrobný učební plán celého školního roku, formuluje vztah k RVP, navrhuje inovace ŠVP, uvádí klíčové kompetence, k jejichž utváření učebnice směřuje, a výstupy z práce s ní. Usiluje o jejich formulaci cestou alespoň částečně přístupnou žákovi 2. ročníku. Didaktický rozbor učiva je zpracován až do fáze příprav na jednotlivé vyučovací hodiny. Autorka jako praktická učitelka nabízí množství rozšiřujících úloh, námětů na osvědčené výukové postupy, učební pomůcky atd.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Miroslava Čížková
- Další knihy z nakladatelství SPN-pedagogické nakladatelství
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.