
kód | MK55935 |
ISBN | 80-7168-992-0 |
EAN | 9788071689928 |
Autor | Jana Coufalová a kolektiv |
Vydavatel | Fortuna |
Cena s DPH | 135 Kč |
Cena bez DPH | 117.4 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 135 Kč s DPH.
Jde o první učebnici z ucelené řady matematiky pro 2. stupeň ZŠ opatřené schvalovací doložkou MŠMT. Pojetí učebnic klade důraz na rozvoj klíčových kompetencí žáka. Druhé vydání této řady bylo upraveno na základě připomínek lektorů a učitelů, kteří učebnice již používali, a na základě nových poznatků vyplývajících z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání – některé pasáže byly vypuštěny, některé učivo bylo přesunuto z učiva základního do rozšiřujícího a naopak, tak aby plně odpovídalo cílům RVP ZV. K přednostem této řady učebnic patří: - promyšlené zařazení motivačních úloh odrážejících každodenní životní realitu, - systematičnost, cykličnost a přehlednost výkladu, - oddělení učiva základního od rozšiřujícího, - promyšlené zařazování úloh různého stupně obtížnosti, - přehledná grafická úprava s použitím barvy a velkého množství názorných obrázků.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 8.12.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Jana Coufalová a kolektiv
- Další knihy z nakladatelství Fortuna
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.