Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

Mayská astrologie v praxi - Tzolkinský kalendář

nacházíte se zde: Moje kniha > >

kniha Mayská astrologie v praxi - Tzolkinský kalendář
kódEM0128073
ISBN80-7349-089-7
EAN9788073490898
AutorBruce Scofield; Barry C. Orr
VydavatelPragma
Cena s DPH238 Kč
Cena bez DPH207 Kč
Doporučená cena280 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 238 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Kniha Mayská astrologie v praxi nabízí současný pohled na jeden z nejdůmyslnějších astrologických systémů, které kdy vznikly. Jako mnoho jiných prastarých národů, i Mayové pohlíželi na planetární cykly jako na ukazatele času a základ řádu. Předvídatelné cykly, které objevili, byly zachyceny v Mayském kalendáři a astrologickém systému coby způsob organizace zdánlivého chaosu lidského života. Mayská astrologie je založena na 20 pojmenovaných dnech, které se třináctkrát opakují a vytvářejí kalendář o 260 dnech, kterému se říká tzolkin. Autoři vysvětlují symboliku, logiku a význam jmen těchto 20 dnů: jak tato jména odrážejí 260 možných osobnostních typů a jak lze těchto jmen využít při věštění. Zdůrazňují také důležitou roli čtyř směrů a planety Venuše v uspořádání osobnosti a životních situacích. V knize jsou rovněž rozsáhlé, snadno použitelné tabulky mayských astrologických dat, díky kterým si čtenář může stanovit jména svých dnů, uvědomit si, že tato jména jsou také ovlivněna Vládci noci a trecenami 13 dnů, a sestavit svůj vlastní horoskop.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Nástěnka
Dnes je 23.9.2020 a svátek má
Berta, zítra Jaromír.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy