
kód | EM0097435 |
ISBN | 80-7209-809-8 |
EAN | 9788072098095 |
Autor | Jeremy Melvin |
Vydavatel | Slovart |
Cena s DPH | 217 Kč |
Cena bez DPH | 188.7 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 217 Kč s DPH.
Úžasný a zároveň užitečný průvodcem po architektonických hnutích od antických dob po dnešek. Nabízí základ informací ke všem významným hnutím, jež formovala dějiny architektury. Každý -ismus je přehledně popsán na dvou stránkách s úvodem k danému -ismu; vysvětluje, kdy se hnutí poprvé objevilo, za jakých historických okolností a předkládá i výčet hlavních sporů ohledně jeho uplatnitelnosti, užitečnosti nebo významu. Další části představují nejvýznamnější stavby daného období, klíčová slova, jež s příslušným směrem souvisejí, a ilustrace nejlépe charakterizující konkrétní rysy realizace projektů. Ideální příručka, jež neodmyslitelně patří do rukou všech, kdo oceňují ušlechtilé stavby a rádi se dívají na krásná díla stavitelství.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Jeremy Melvin
- Další knihy z nakladatelství Slovart
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.