
kód | EM0097040 |
ISBN | 80-7232-292-3 |
EAN | 9788072322923 |
Autor | Bodo Rödel |
Vydavatel | Kopp |
Cena s DPH | 199 Kč |
Cena bez DPH | 173 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 199 Kč s DPH.
Když člověk začíná s aikidem, narazí na spoustu sólových cviků i cviků ve dvojici, které se mu budou plést. Navíc si bude muset osvojit japonská označení jednotlivých technik. Cílem této knihy je umožnit začátečníkům zorientovat se v problematice. Kniha obsahuje teoretický vhled do myšlenky aikida a jeho základních principů. Dále je v ní vysvětlena teoretická výstavba technik a provedení jednotlivých cviků. Na konci najdeme krátký exkurz do historického vývoje aikida. Kniha je uspořádána tak, aby její hlavní část poskytla začátečníkovi praktický úvod, díky němuž si může sám nastudovat základní nácvik pádů a další základní pohyby. Následně jsou předvedeny všechny základní techniky aikida v jejich nejjednodušší formě.V závěru knihy najdeme výkladový slovníček pojmů používaných v aikidu.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Bodo Rödel
- Další knihy z nakladatelství Kopp
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.