
kód | MK66150 |
ISBN | 80-8085-415-7 |
EAN | 9788080854157 |
Autor | Reverte-Pérez |
Vydavatel | Slovart |
Cena s DPH | 369 Kč |
Cena bez DPH | 320.9 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 65 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 369 Kč s DPH.
Každý nový Reverteho román je literárnou udalosťou nielen v Španielsku, ale na celom svete. Maliar bojových scén nie je akčným románom ako sú napríklad Flámsky obraz, Templárova posledná výprava, Dumasov klub či Kráľovná juhu, ktoré z Reverteho urobili najčítanejšieho španielskeho autora súčasnosti. Vo svojej najnovšej knihe Maliar bojových scén sa autor vyrovnáva s prízrakmi minulosti (svojho času pôsobil ako vojnový fotoreportér). Celý príbeh sa krúti okolo vojnového fotoreportéra oceneného mnohými svetovými cenami, ktorý sa utiahol do starobylej veže na brehu Stredozemného mora aby mohol vytvoriť „freskovitú panorámu, z ktorej budú pozorovateľovi zjavné pravidlá vojny“. Na steny rotundy maľuje gigantickú fresku: nadčasovú krajinu trpiacu a zničenú vojnou. Sprevádza ho tvár muža, ktorá sa vracia z minulosti, aby si vybrala daň utrpenia, a tieň milovanej ženy. Na týchto troch postavách Reverte napísal najsilnejšiu a najznepokojujúcejšiu knihu svojho života.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Reverte-Pérez
- Další knihy z nakladatelství Slovart
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.