
kód | MK0031741 |
ISBN | 978-80-2421-788-8 |
EAN | 9788024217888 |
Autor | Lorentzová Iny |
Vydavatel | Knižní klub |
Cena s DPH | 229 Kč |
Cena bez DPH | 199.1 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 472 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 132 x 207 mm |
Hmotnost | 428 g |
Cena této knihy byla jen 229 Kč s DPH.
Marie už deset let spokojeně žije s milovaným manželem Michelem Adlerem a jejich štěstí kalí jediná skutečnost -- nemají děti. Michel však musí náhle na příkaz falckraběte vytáhnout do boje s útočnými husity, kde se chová velmi statečně a dokonce zachrání život císaři Zikmundovi, za což je jmenován říšským rytířem. Vzápětí ale po krvavém střetnutí s husity beze stopy zmizí.Marie krátce po jeho odjezdu zjistí, že je těhotná, a nemůže se dočkat, až manželovi tu radostnou zprávu oznámí, jenže když je Michel prohlášen za mrtvého, zůstává úplně sama a bez pomoci, vydaná napospas chamtivým a zlým lidem. Nakonec je dokonce nucena z hradu tajně prchnout.Přesto stále věří, že by Michel mohl být naživu, a rozhodne se připojit coby markytánka k válečnému tažení do Čech. Čeká ji mnoho útrap a nebezpečenství…
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Lorentzová Iny
- Další knihy z nakladatelství Knižní klub
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.