
kód | EM0130083 |
ISBN | 80-7349-105-2 |
EAN | 9788073491055 |
Autor | Ken McElroy |
Vydavatel | Pragma |
Cena s DPH | 188 Kč |
Cena bez DPH | 163.5 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 188 Kč s DPH.
Tato kniha je důležitý průvodce, který vás naučí, jak najít nemovitost, určit její hodnotu, vyjednávat cenu a vydělat v tomto procesu peníze. Na těchto stránkách nenajdete žádné triky „jak rychle zbohatnout“, ale prověřené metody, které vám zajistí profit a zvýší hodnotu nemovitosti. Budete-li se řídit těmito radami, pomůže vám to dosáhnout bohatství a toku peněz díky realitám, překonat mýty, které vás drží zpět, najít nemovitost s potenciálem zisku, zhodnotit nemovitost a stanovit kupní cenu, vyjednat obchod založený na číslech, odhalit skryté zisky nemovitostí, které kupujete nebo vlastníte a zvýšit příjem díky prověřeným technikám správy nemovitosti.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Ken McElroy
- Další knihy z nakladatelství Pragma
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.