
kód | MK75693 |
ISBN | 80-7225-123-6 |
EAN | 9788072251230 |
Autor | Miloslav Herčík |
Vydavatel | Montanex |
Cena s DPH | 142 Kč |
Cena bez DPH | 123.5 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 142 Kč s DPH.
Publikace si klade za cíl systematicky a srozumitelně formulovat hlavní zásady a fakta o problematice ekologie a všech důležitých tématech životního prostředí. Formou otázek a odpovědí je zpracována přístupným způsobem pro každého, kdo se chce orientovat v pojmech a skutečnostech tohoto vědního oboru tak, aby rozvoj našeho životního prostoru byl zároveň přínosný i udržitelný, a obstát tím v konkurenci boje o ekologického spotřebitele. Hlavní důraz je přitom kladen na věcnou správnost v otázkách znečišťování a ochrany životního prostředí, tedy zejména vod, půdy, ovzduší a fyzikálních jevů. Pečlivě a zároveň čtivě napsaný text doplňuje řada obrázků, grafů a informačních modulových schémat.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Miloslav Herčík
- Další knihy z nakladatelství Montanex
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.