
kód | EM0094949 |
ISBN | 82-7249-208-X |
EAN | 9788072492084 |
Autor | Savillová Julie |
Vydavatel | Columbus |
Cena s DPH | 59 Kč |
Cena bez DPH | 51.3 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 208 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 140 x 155 mm |
Hmotnost | 340 g |
Cena této knihy byla jen 59 Kč s DPH.
Vědci vypočítali, že skoro třetinu života strávíme ve spánku. Proto by jistě byla škoda ukládat se k němu v prostředí, které se nám nelíbí a nesplňuje naše představy o hezkém interiéru. Samozřejmě, každý jsme jiný, a proto se jednomu líbí kovové postele, jinému obrovská letiště a ještě jinému lože s nebesy. To všechno vám ale naše drobná knížečka dokáže nabídnout.Kromě toho přihlédne i ke stavu vaší kapsy, takže si při listování barevnými fotografiemi můžete rozmyslet, jestli si přejete úsporné či spíš luxusní řešení, zdali chcete spát obklopeni nábytkem z dob našich babiček anebo raději prací nejsoučasnějších designérů.V komentáři ke snímkům se dočtete i o tom, jak si leccos užitečného vyrobit, čím a jak vymalovat, jakou krytinu vybrat na podlahu. Dozvíte se mnoho o barevném ladění, o pracovních postupech a o nejlepším rozvržení místnosti.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 21.7.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Savillová Julie
- Další knihy z nakladatelství Columbus
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.