
kód | EM0124282 |
ISBN | 80-7321-297-1 |
EAN | 9788073212971 |
Autor | |
Vydavatel | Fortuna |
Cena s DPH | 424 Kč |
Cena bez DPH | 368.7 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 75 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 424 Kč s DPH.
Obsažný průvodce světem výtvarných děl jak nejznámějších, tak i méně známých malířů. Uměleckohistorický exkurz do malířství na 960 stranách začíná malbami z dob starého Egypta a končí výtvarnými díly současnosti. Každé dílo představuje kvalitní reprodukcí a výstižným, zasvěceným popisem. Dozvíte se z něj zajímavé údaje o autorovi malby, poznáte historické pozadí jejího vzniku, osvětlíte si symboliku díla, techniky použité k jeho tvorbě a další souvislosti, díky nimž se na obraz můžete podívat z vícerých a snad i úplně nových zorných úhlů. Předností publikace je její široký záběr. Díky tomu si přitažlivou formou můžete rozšířit své znalosti z dějin výtvarného umění.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.10.2012.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Fortuna
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.