
kód | MK83092 |
ISBN | 80-8061-285-4 |
EAN | 9788080612856 |
Autor | Pavel Urban |
Vydavatel | Vydavateľstvo SSS |
Cena s DPH | 111 Kč |
Cena bez DPH | 96.5 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 111 Kč s DPH.
Pavol Urban je napriek svojmu veku v literárnych kruhoch známy najmä vďaka viacerým literárnym súťažiam (laureát Ceny Pavla Straussa, ale aj víťaz Wolkrovej Polianky). Svetlo sveta však uzrela v roku 2005 aj jeho prvotina – Obrázky z raja. Nová básnická zbierka pod názvom Ab imo pectore (Z hĺbky srdca) pokračuje v započatom trende. Dosiaľ sa Urban vyprofiloval ako tvorca impresívnej lyriky. Bez zdĺhavých, hlboko filozofických reflexií sa čitateľovi prihovára výrazným pozorovateľským talentom, ozdobeným schopnosťou sprostredkovať vnímaný zážitok lyrickou formou. Urban nie je komplikovaný, ale jeho jednoznačnosť nie je na úkor nedostatočnej, či plytkej výpovede. Presadzuje jednoduchosť formy, ale práve vďaka nej sa mu darí recipienta preniesť hlboko do témy. Ako mladý autor má prirodzenú dôveru k vnemom, ktoré prežíva a túto prirodzenosť presúva aj do svojej tvorby.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Pavel Urban
- Další knihy z nakladatelství Vydavateľstvo SSS
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.