Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

Adobe Illustrator CS2 - CD-ROM

nacházíte se zde: Moje kniha > >

kniha Adobe Illustrator CS2 - CD-ROM
kódEM0094792
ISBN80-8649-781-X
EAN9788086497815
Autorneuveden
VydavatelSoftPress
Cena s DPH424 Kč
Cena bez DPH368.7 Kč
Doporučená cena499 Kč
Ušetříte75 Kč
Počet stránek456 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměr165 x 230 mm
Hmotnost820 g

Cena této knihy byla jen 424 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Nejrychlejší, nejsnazší a nejucelenější způsob, jak ovládnout Adobe® Illustrator ® CS2.Oficiální výukový kurz, bestsellerová řada praktických softwarových učebnic, vám pomůže rychle a snadno zvládnout funkce programů společnosti Adobe. Oficiální výukový kurz nabízí něco, co žádná jiná kniha ani výukový program nabídnout nemohou – oficiální řadu od Adobe Systems Incorporated, připravenou ve spolupráci s odborníky na produkty Adobe.Adobe Illustrator CS2 – oficiální výukový kurz obsahuje 16 lekcí. Kniha pokrývá základy ovládání Adobe Illustratoru CS2 a poskytuje nespočet tipů a technik, které zvýší vaší produktivitu s programem. Můžete ji projít od začátku do konce, nebo si jen vybrat ty kapitoly, které vás zajímají.Obsahuje CD-ROM pro Windoows a Mac OS.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 30.8.2013.

Další knihy

  • Další knihy od autora neuveden
  • Další knihy z nakladatelství SoftPress
  • Další knihy z kategorie >

Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Nástěnka
Dnes je 19.4.2021 a svátek má
Rostislav, zítra Marcela.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy