
kód | GR7494 |
ISBN | 80-2471-391-8 |
EAN | 9788024713915 |
Autor | Soper Mark Edward |
Vydavatel | Grada Publishing, a.s. |
Cena s DPH | 133 Kč |
Cena bez DPH | 115.7 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 376 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 17 x 24 mm |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 133 Kč s DPH.
Od typů a konceptů malých sítí, přes instalaci a propojení počítačů kabely i bezdrátově, Wi-Fi technologie, správu, bezpečnost a řešení problémů se sítí, po automatizaci domácností či sestavemí výkonné herní sítě LAN, to vše se dozvíte a naučíte v tomto unikátním podrobném průvodci, doplněném desítkami ilustračních kreseb a fotografií pro snažší orientaci v probíraných tématech. Začátečníci i pokročilí zde naleznou veškeré informace, které pro sestavení malé počítačové sítě mohou potřebovat, včetně tipů, triků, užitečných poznámek a shrnutí probraných informací na konci každé kapitoly. Snažší už to nebude.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2012.
Další knihy
- Další knihy od autora Soper Mark Edward
- Další knihy z nakladatelství Grada Publishing, a.s.
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.