
kód | MK72515 |
ISBN | 80-7209-919-1 |
EAN | 9788072099191 |
Autor | Bülent Atalay |
Vydavatel | Slovart |
Cena s DPH | 254 Kč |
Cena bez DPH | 220.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 254 Kč s DPH.
Leonardo da Vinci byl jeden ze skutečných géniů historie, stejně vynikající umělec, jako byl vědec a matematik. Čtenáři Šifry mistra Leonarda již mají ponětí o tajemném propojení mezi matematikou, vědou a Leonardovým uměním. Matematika a Mona Lisa navazuje tam, kde Šifra mistra Leonarda přestala a osvětluje Leonardův život a dílo, aby odkryla souvislosti, které byly, až dodnes, známy pouze odborníkům.Inspirován Leonardovou vlastní metodou, pátrá Atalay po vnitřní dynamice umění a vědy a odhaluje nám hlubokou jednotu těchto dvou světů. Nabízí přehled vývoje vědy od úsvitu civilizace po dnešní kvantovou mechaniku. Z této široké informační základny nabízí Atalay fascinující pohled do Leonardova neklidného intelektu a pracovních postupů, umožňuje nám vidět zdroj jeho nápadů a ocenit jeho umění v nové perspektivě.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Bülent Atalay
- Další knihy z nakladatelství Slovart
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.