
kód | EM0120367 |
ISBN | 80-7292-132-0 |
EAN | 9788072921324 |
Autor | Ivana Kocmanová |
Vydavatel | Axióma |
Cena s DPH | 217 Kč |
Cena bez DPH | 188.7 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 217 Kč s DPH.
Velká, barevná a zábavná knížka pro všechny děti, které se chtějí naučit, nebo si chtějí jen procvičit, abecedu a počítání od 1 do 100. V první části najdou děti všech 33 písmen české abecedy. Každé písmeno začíná krátkým příběhem opičky Ofinky Opičkové, ve kterém se vyskytnou různá slova na dané písmeno. Následuje úkol ve formě dokreslení, spojení, vyhledání apod. a nakonec si děti můžou nacvičit nebo procvičit psaní tohoto písmena. Uprostřed knihy je velké Ofinčino písmenkové pexeso, které si děti mohou vystříhnout a touto formou si dále procvičovat abecedu. Následují barevná písmenka, také k rozstříhání a složení zadaných slov. Ve druhé části knihy se pak děti naučí počítat od 1 do 10, nacvičí si psaní základních číslic a pokud už tohle umí, mohou si dál procvičovat počítání až do 100. Každá stránka opět začíná krátkým Ofinčiným příběhem.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 27.11.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Ivana Kocmanová
- Další knihy z nakladatelství Axióma
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.