
kód | EM0128271 |
ISBN | 978-80-7234-852-7 |
EAN | 9788072348527 |
Autor | kolektiv autorů |
Vydavatel | Rebo |
Cena s DPH | 339 Kč |
Cena bez DPH | 294.8 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 60 Kč |
Počet stránek | 208 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 236 x 242 mm |
Hmotnost | 1482 g |
Cena této knihy byla jen 339 Kč s DPH.
Kromě architektonických skvostů se Indie může pochlubit samozřejmě také nepřehlédnutelnými přírodními krásami. V zemi obdarované podivuhodnou rozmanitostí rostlinných a živočišných druhů, stejně jako členitostí terénu, objevíte spoustu úchvatných míst, od mohutných himálajských vrcholků Nandádéví a Kaňčeňdžanga po hluboké tropické pralesy Perijáru, a od panensky bílých pláží ostrovů Lakšadvíp po tygry obývanou deltu dvou legendárních řek, Gangy a Brahmaputry. V této knize najdete kromě množství barevných fotografií a zajímavého textu také 100 skvělých turistických cílů pro výpravy za zázrakem jménem Indie.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora kolektiv autorů
- Další knihy z nakladatelství Rebo
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.