Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

Měsíc - Co chci vědět

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha Měsíc - Co chci vědět
kódMK33352
ISBN80-7181-598-5
EAN9788071815983
AutorIan Graham
VydavatelOttovo nakladatelství s.r.o.
Cena s DPH74 Kč
Cena bez DPH64.3 Kč
Doporučená cena79 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 74 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Měsíc vždy inspiroval k zahledění na oblohu. Odpradávna jej pozorovali příslušníci mnoha kultur po celém světě, používali ho k měření času a současně obdivovali jeho stále se opakující pohyb po obloze. Kladli si otázky, co je ten Měsíc vlastně zač? Jak je možné, že může měnit pravidelně svůj tvar, mizet a zase se objevovat? Není Měsíc domovem bohů? Je v lidských silách se jednoho dne k Měsíci vydat a kráčet po jeho povrchu? Prožijte příběh, kdy se cesta na Měsíc stala neuvěřitelnou skutečností. Příběh dobrodružné pouti naplánované a uskutečněné lidmi naší doby. Příběh letu kosmické lodi Apollo k Měsíci. Na bohatě ilustrovaných stranách shrnuje důležité informace o cestě astronautů, vesmírných závodech, celém programu Apollo, raketách, kosmických lodích a také o budoucích plánech na osídlení našeho nejbližšího vesmírného souseda.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 9.11.2012.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 29.9.2020 a svátek má
Michal, zítra Jeroným.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy