
kód | MKKOS121457 |
ISBN | 80-7203-586-X |
EAN | 9788072035861 |
Autor | Robertski Brothers |
Vydavatel | Argo |
Cena s DPH | 49 Kč |
Cena bez DPH | 42.6 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 184 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 49 Kč s DPH.
Humorná parafráze příběhu Matrixu. Neschopný mladík Gordon pracuje jako úředník v jedné malé londýnské společnosti. Kvůli nervózní užvaněnosti se mu ještě nikdy nepodařilo navázat vztah se ženou či dívkou. Touží po lásce a snaží se ji najít přes internet. Aby udělal na ženy dojem, dá si přezdívku Nemo a tvrdí o sobě, že je velmi dobrý hacker. A k jeho obrovskému překvapení ho jedna slečna kontaktuje: říká si Trihity; je krásná, sebejistá, moderní a prudce elegantní. Seznámí Gordona s Morčeem, vůdcem bojovníků za osvobození od nadvlády strojů. Morčeus ho vezme na palubu okřídlené ponorky Šalamoun (vlak londýnské podzemní dráhy) a oznámí svým soukmenovcům, že Nemo je vyvolený, jenž jim pomůže nenáviděný systém porazit.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Robertski Brothers
- Další knihy z nakladatelství Argo
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.