
kód | MK67472 |
ISBN | 80-8696-013-5 |
EAN | 9788086960135 |
Autor | Míla Černá |
Vydavatel | Scientia |
Cena s DPH | 157 Kč |
Cena bez DPH | 136.5 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 157 Kč s DPH.
Cvičebnice je součástí řady ... nejen k maturitě, kterou lze používat po celou dobu studia SŠ – při výuce i domácí přípravě studentů a v posledním ročníku k opakování a přípravě na maturitu a k přijímacím zkouškám na VŠ.
Členění dvoudílné cvičebnice PRŮVODCE UČIVEM odpovídá logické výstavbě učiva matematiky a je v souladu s tematickým rozdělením učiva SŠ. Ke každému tématu učiva SŠ je uvedeno množství řešených typových příkladů, dále pak stejné typy úloh k procvičení jako neřešené otevřené úlohy a ještě jednou formou uzavřených testových úloh. Všechny řešené úlohy jsou vybaveny nápovědou Co potřebujeme vědět, která je malým teoretickým průvodcem po matematickém aparátu nutném k vyřešení úlohy – uvedeny jsou pojmy, vztahy.
Graficky je rozlišeno učivo základní a nadstavbové.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Míla Černá
- Další knihy z nakladatelství Scientia
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.