
kód | MKKOS135671 |
ISBN | 978-80-7319-058-3 |
EAN | 9788073190583 |
Autor | Fjodor Ivanovič Šaljapin |
Vydavatel | H+H |
Cena s DPH | 238 Kč |
Cena bez DPH | 207 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 280 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 238 Kč s DPH.
Oproti první knize vzpomínek (Stránky z mého života) nebyla druhá, obsáhlejší kniha pamětí od roku 1938 česky znovu vydána. Šaljapin ji napsal už v emigraci a vydaná byla poprvé roku 1932 v Paříži. Maska a duše zachycuje atmosféru Ruska před revolucí s prvními záblesky nadcházející bouře i tři revoluční vlny, které se krátce po sobě zemí převalily. Smetly nejen starý svět, ale i svobodu, v níž Šaljapin nikdy nepřestal věřit a jejíž potřeba jej nakonec donutila Rusko opustit. Jeho zpověď je upřímná a osobní a čtenář se v ní setká tváří v tvář s umělci (s Gorkým, Tolstojem, Rachmaninovem či Rimským-Korsakovem) i s aktéry historických dějů (s Leninem, Kameněvem, Zinověvem, Dzeržinským a jinými).
Paměti jsou z velké části také Šaljapinovým uměleckým životopisem. Autor od něj však nad konkrétními příklady děl a ztvárněných postav záhy přechází k úvahám nad vlastním uměním. Chce sdílet se čtenářem své pochopení hudebního divadla, v němž všechny dílčí souřadnice míří k základnímu principu a požadavku divadla – k dramatické pravdivosti. Jeho metoda je jistě dodnes inspirativní. Z ruského originálu přeložil Milan Dvořák.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Fjodor Ivanovič Šaljapin
- Další knihy z nakladatelství H+H
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.