
kód | MKKOS129370 |
ISBN | 80-8614-221-3 |
EAN | 9788086142210 |
Autor | Jaroslav Opat |
Vydavatel | Ústav T. G. Masaryka |
Cena s DPH | 139 Kč |
Cena bez DPH | 120.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 228 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 139 Kč s DPH.
Jaroslav Opat (1924) patří k předním znalcům života a díla T. G. Masaryka. V polovině osmdesátých let minulého století vydal v samizdatu knihu Filozof a politik T. G. Masaryk 1882–1893 (roku 1990 vyšla v pražském Melantrichu). Po listopadu 1989 byl povolán, aby obnovil Ústav T. G. Masaryka, zrušený na počátku padesátých let komunisty; tomuto úkolu se věnoval od března 1990 do konce roku 1997. Koncem roku 2003 vydal rozsáhlou monografii Průvodce životem a dílem T. G. Masaryka. Předtím, v roce 1994, publikoval výbor svých menších prací Masarykiana a jiné studie 1980–1994, v roce 1999 pak soubor studií T. G. Masaryk Evropan světoobčan. Práce publikované v této knize vznikaly v letech 1988–2004. Podněty k jejich vzniku přinášel sám život. Část z nich byla psána jako přednášky pro různé vědecké konference, nejen masarykologické. Tři z nich byly autorem předneseny v zahraničí: v Berlíně, v Paříži a v Kyjevě. Kniha doplňuje a uzavírá autorovy předchozí studie.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Jaroslav Opat
- Další knihy z nakladatelství Ústav T. G. Masaryka
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.