Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

Máš nadání na hádání

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha Máš nadání na hádání
kódPE116409
ISBN
EAN9788073678623
Autor
Vydavatel
Cena s DPH227 Kč
Cena bez DPH197.4 Kč
Doporučená cena267 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 227 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Zuzana Pospíšilova sepsala hádanky pro děti mladšího školního věku i šikovné předškoláky v knize Máš nadání na hádání.



Soubor hádanek je zaměřen na rozvoj jazykového citu a jazykového myšlení dětí.



Cílem autorky je poutavým způsobem seznámit děti s homonymy, příslovími, učit je ve slovech hledat jiná – kratší slova, řešit přesmyčky, doplňovat rýmy a hrát si se slovy. Kniha poskytne zábavu i poučení dětem ve volných chvílích, ale také může posloužit učitelům na prvním stupni ZŠ ke zpestření výuky a vychovatelkám ve školních družinách. Využít ji mohou i učitelky pro předškoláky v MŠ i vedoucí dětských kroužků.



Zuzana Pospíšilová, dětská psycholožka, matka dvou dětí, pracuje ve Speciálně pedagogickém centru pro děti s mentálním postižením v Ostravě. Píše pohádky a básničky pro děti, které publikuje knižně (Portál, Fragment, Grada, Junior, Axióma) a v časopise Sluníčko. Účastnila se projektu Pohádky od Světlušky a napsala úvodní pohádku, překládá verše pro nakladatelství Príroda. Ukázky z některých jejích knížek se objevují v Čítankách.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 17.10.2013.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 19.4.2021 a svátek má
Rostislav, zítra Marcela.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy