
kód | EM0034184 |
ISBN | 978-80-2491-381-0 |
EAN | 9788024913810 |
Autor | Besserová Miroslava |
Vydavatel | Ikar |
Cena s DPH | 199 Kč |
Cena bez DPH | 173 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 228 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 155 x 213 mm |
Hmotnost | 430 g |
Cena této knihy byla jen 199 Kč s DPH.
Martin Dejdar je pro diváky vždycky záruka dobré zábavy, pro pořadatele jistota vyprodaného sálu. Pánbůh mu nadělil všechno, co dokonalý kumštýř k dokonale odvedené profesi potřebuje: nezbytný talent, intelekt, sebekontrolu, dráždivý způsob herectví. Je rád v Ypsilonce, jako malý kluk je blázen do svého hokejového mužstva HC OLYMP, hrozně mu vadí skutečnost, že se nedá bojovat s těmi, co mají šanci o kdekom psát blbosti, urážky a lži… Nadšeně, přitom s velkým respektem, vypráví o hvězdách světového a sportovního nebe, se kterými se setkal, o svých opravdových a věrných kamarádech, o Jiřím Lábusovi a jejich společně prožitých historkách.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 18.6.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Besserová Miroslava
- Další knihy z nakladatelství Ikar
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.