
kód | EM0032027 |
ISBN | |
EAN | 9788024217796 |
Autor | |
Vydavatel | Knižní klub |
Cena s DPH | 199 Kč |
Cena bez DPH | 173 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 199 Kč s DPH.
Tato kniha vychází z gnostických legend inspirovaných Marií Magdalenou. Sofiánští gnostikové přisuzují Marii Magdaleně významnější roli v životě Ježíše Krista, než jakou jí přiznávají biblická evangelia. Malachi ji popisuje jako svatou ženu, milovanou a milující manželku Ježíše i jeho věrnou následovnici. Marie Magdalena je podle Malachiho rovnocennou partnerkou Ježíše a ženskou podobou Krista.Podstatnou část knihy tvoří sofiánské evangelium sv. Marie Magdaleny, které se poprvé dočkalo i psané podoby. Tato rozsáhlá tajná ústní tradice nebyla dosud zaznamenána. Sestává z dvou set padesáti působivých a poučných rčení, jež mohou čtenáři sloužit ke každodennímu rozjímání a povedou jej k duchovnímu růstu.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 27.2.2013.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Knižní klub
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.