
kód | MK88112 |
ISBN | 978-80-7207-697-0 |
EAN | 9788072076970 |
Autor | Dušan Šimko |
Vydavatel | Volvox Globator |
Cena s DPH | 173 Kč |
Cena bez DPH | 150.4 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 173 Kč s DPH.
Kniha povídek s názvem Maraton Juana Zabaly je výborem z tvorby slovenského spisovatele, jehož romány byly přeloženy do několika evropských jazyků. Povídky vtipně, moudře a shovívavě vypravují o obyčejných lidech, často kuriózních postavičkách, žijících v příznačné atmosféře východoslovenských Košic. Stěžejní povídka, podle níž se jmenuje celá kniha, líčí historii slavného běžeckého závodu, který se ve městě konal od roku 1924. Zároveň vypráví o příhodách strejdy Lojzka, jeho blízkých a známých, pro které znamenal závod naději, že se město pozdvihne z provinčnosti a stane se světově proslulým.
Ze slovenštiny přeložil Miroslav Zelinský.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Dušan Šimko
- Další knihy z nakladatelství Volvox Globator
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.