
kód | EM0033856 |
ISBN | 978-80-2071-331-5 |
EAN | 9788020713315 |
Autor | Larsen Reif |
Vydavatel | Odeon |
Cena s DPH | 339 Kč |
Cena bez DPH | 294.8 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 60 Kč |
Počet stránek | 400 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 204 x 239 mm |
Hmotnost | 940 g |
Cena této knihy byla jen 339 Kč s DPH.
Může pouhopouhá mapa zachytit pocity, osamělost, bolest či lásku? Dají se do mapy přenést rodinná tajemství? Rodíme se s kompletní mapou světa v hlavě, nebo ji teprve získáváme svým životem? Příběh 12letého génia, který dokáže zachytit do map všechno, co kolem sebe vnímá: sny, pocity, lásku a tajemství. Chlapec cestuje do Washingtonu, neboť byl poctěn významnou cenou udílenou v kartografii. Nikdo netuší, že se pod jménem T. S. Spiveta skrývá mladý genius… Kniha se dá číst jako příběh o putování a vnitřním vývoji, ale stejně se zde dají sledovat dějiny kartografie či biologie.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Larsen Reif
- Další knihy z nakladatelství Odeon
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.