Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

Manželství do 158 liber 0034111

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření

kniha Manželství do 158 liber 0034111
kódEM0034111
ISBN978-80-2071-311-7
EAN9788020713117
AutorIrving John
VydavatelOdeon
Cena s DPH199 Kč
Cena bez DPH173 Kč
Doporučená cena229 Kč
Počet stránek208 stran
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměr133 x 207 mm
Hmotnost310 g

Cena této knihy byla jen 199 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Pozoruhodný manželský čtyřúhelník - tak by se dal charakterizovat tento román. Na přechodném "čtyřúhelníkovém" statusu se sice dohodly všechny postavy, nicméně se zdá, že celou situaci řídí Severin Win-ter, profesor němčiny a především zápasnický trenér, dříve zápasník váhové kategorie do 158 liber. Název knihy je příznačný: Severin má tendenci "posuzovat" nejen věci, ale i lidi podle váhových kategorií. Manželsko-milenecký propletenec má prvotně za cíl cosi vyřešit, vyrovnat dluh z minulosti, ozvláštnit a kompenzovat přítomnost, nakonec však přináší spíš rozčarování, pocit bezvýchodnosti a nového "dluhu". Nicméně tím, že obnaží charaktery a odkryje rozpory aktérů celé prapodivné hry, všichni si svým způsobem postupně uvědomují skutečnou "váhu" hodnot. A třeba i možnost nového začátku či, jak jízlivě podotkl Severin, "paroháčův druhý dech".

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 14.7.2020 a svátek má
Karolína, zítra Jindřich.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy