
kód | MK82835 |
ISBN | 80-8692-016-X |
EAN | 9788086920160 |
Autor | Jaroslava Novotná |
Vydavatel | Lexis Nexis |
Cena s DPH | 523 Kč |
Cena bez DPH | 454.8 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 92 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 523 Kč s DPH.
Manuál má za cíl, aby v každodenní náročné práci byl státním zástupcům a soudcům skutečně „po ruce“ a poskytl jim základní a přehledný návod, jak efektivně a co nejrychleji nalézt konkrétní řešení a postupy, které by mohli v případě potřeby v jednotlivých trestních věcech využít. Je určen pro běžnou praxi státního zástupce a soudce, kteří působí v trestním řízení, ale nejsou primárně specialisty v oblasti mezinárodní justiční spolupráce v trestních věcech. Poskytuje kromě základních informací návod, kde nalézt další potřebné údaje. Vyjde ve dvou dílech – v prvním je komentář autorky k jednotlivým bodům uvedené problematiky a ve druhém pak přehled všech souvisejících právních předpisů.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Jaroslava Novotná
- Další knihy z nakladatelství Lexis Nexis
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.