
kód | MKKOS137823 |
ISBN | 978-84-9695-415-1 |
EAN | 9788496954151 |
Autor | Jose Maria Lapuerta |
Vydavatel | Actar |
Cena s DPH | 808 Kč |
Cena bez DPH | 702.6 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 142 Kč |
Počet stránek | 300 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 808 Kč s DPH.
Jedna z úspěšných publikací nakladatelství Actar o architektuře, tentokrát jako "příručka" pro architekty o mezinárodním sympoziu o kolektivním bydlení, kterého se v roce 2006 účastnilo přes 30 předních architektů a studentů architektury z celého světa.
Juan Herreros (Abalos & Herreros), Dietmar Eberle (Baumschlager & Eberle), Wiel Arets, Frits van Dongen (Architecten Cie), Felix Claus (Claus en Kaan), Jacob van Rijs (MVRDV), and Jose Morales were among ten tutors that taught a series of intensive housing workshops that included a group of 34 international architects and students during the Collective Housing Master Course of 2006. The book is divided according to professor and features professional work from the master architects, as well as dozens of student projects.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Jose Maria Lapuerta
- Další knihy z nakladatelství Actar
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.