
kód | MKKOS151742 |
ISBN | 978-80-2546-529-5 |
EAN | 9788025465295 |
Autor | Bill Drummond |
Vydavatel | Jiří Březina a Jakub Janďourek |
Cena s DPH | 173 Kč |
Cena bez DPH | 150.4 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 176 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 173 Kč s DPH.
Bill Drummond a Jimmy Cauty zůstanou navždy zapsáni do historie popkultury jako ti, kteří spálili milion liber v hotovosti. Jako hudebníky si je lidé pamatují pod jménem The KLF. Jejich hity Justified & Ancient, Last Train to Trancentral, What Time is Love? a 3 A. M. Eternal jsou nesmrtnelné.
Když tito dva vydali v roce 1988 pod názvem The Timelords singl Doctorin' the Tardis, byli sami překvapeni jeho úspěchem. Skladba stanula na první příčce britské hitparády a prodalo se jí přes milion kopií. Rozhodli se napsat tuto knihu, kde nejenže popisují svou hitovou zkušenost, ale hlavně vtipně a trefně analyzují celý hudební průmysl.
Výsledkem je text, kde je krok za krokem popsána cesta, jak bez peněz, talentu a zkušeností dosáhnout vrcholné příčky hitparády - hitu Číslo Jedna. Manuál byl možná původně myšlen jako žert, ale poté, co se jím roku 1989 řídil rakouský disko projekt Edelweiss a uvedl jej do praxe hitem Bring Me Edelweiss, zrodila se legenda. Singlu se totiž prodalo pět milionů kopií...
Tuto knihu tak můžete číst jako doslovný návod, historický dokument, zpověď účastníků hudebního byznysu, mediální studii, nebo si prostě užít její inteligentní humor.
Více informací o knize Manuál naleznete na stránce http://www.klf-manual.cz/.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Bill Drummond
- Další knihy z nakladatelství Jiří Březina a Jakub Janďourek
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.