
kód | KOKOS156555 |
ISBN | |
EAN | 9780340793114 |
Autor | |
Vydavatel | Coronet Books |
Cena s DPH | 142 Kč |
Cena bez DPH | 123.5 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 142 Kč s DPH.
Jeffrey Deaver knows how to hook readers and keep them guessing with suspenseful, twisty plots. This early Deaver effort, originally published in 1988, will not disappoint fans dazzled by his subsequent, high-profile Lincoln Rhyme series (The Bone Collector, The Coffin Dancer, The Empty Chair.)
Manhattan Is My Beat takes its name from the (invented) 1947 film noir watched obsessively by murder victim Robert Kelly. Our heroine, Rune, (a punk with a heart of gold) works for Washington Square Video. On a routine pickup to retrieve Manhattan Is My Beat, she discovers Kelly just shot dead, the target of a professional hit. Rune and a woman jogger glimpse the presumed killer as he speeds off in a green car. While cops drag their heels in solving the mystery, Rune takes matters into her own hands, convinced that the motive for the murder is a missing suitcase stuffed with one million dollars--the subject, not coincidentally, of the film that Kelly and Rune both admired. An avid fan of fantasy novels and prone to see life through the prism of magic and quests, Rune takes up the challenge of finding the lost money and catching Kelly's killers. But the formidable hit team is intent upon destroying both possible witnesses to the murder, and their nimble crosses and double-crosses--some of which the reader sees, some of which are revealed at the end--make for fun reading.
Plotting moves briskly in this novel, except for a slowdown in the story--Rune's ambiguous romance with downtown poseur Richard has little to do with catching killers. The conclusion, while neatly wrapped, is marred by the sudden appearance of a crucial detail that Deaver produces like a fancy dish under the waiter's silver dome. But the gimmick to offset the conclusion's predictability feels like a cheat rather than a revelation. All in all, however, the novel is excellent mind candy, a thrilling romp lead by an agile, street-smart heroine.
Deaver writes with clarity, compassion, and intelligence, and with a decidedly human and contemporary slant -- -- Publishers Weekly
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Coronet Books
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.