
kód | KOKOS175689 |
ISBN | |
EAN | 9788087074152 |
Autor | |
Vydavatel | Bhakti |
Cena s DPH | 134 Kč |
Cena bez DPH | 116.5 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 134 Kč s DPH.
Kniha Mandaly lásky 2, je pokračováním oblíbeného prvního dílu, a je připravena pro malování lásky.
Tento cit je věčný, všudypřítomný, chápající, přijímající, odpouštějící, a pomocí mandal je možné jej zachytit barvami.
Mandalové vzory jsou malovány s vírou lásky člověka k člověku, člověka k Bohu, k přírodě, k planetě Zemi, s touhou po harmonii, čistotě a pomoci.
Některé obrazce se vztahují přímo k lásce a jejímu hlubšímu prožívání, což pak spustí řetězovou reakci, vedoucí k pročištění vztahů mezi lidmi v blízkém i vzdálenějším okolí. Jiné obrázky pomáhají překonat bariéru, která brání plnému rozvinutí tohoto ušlechtilého citu a otevření se jeho vlivu.
Pojďme společně změnit náš svět. Pomocí mandal z této knihy prohloubíte svůj cit lásky.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Bhakti
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.