
kód | PE115212 |
ISBN | |
EAN | 9788392861348 |
Autor | |
Vydavatel | DATAPRESS |
Cena s DPH | 178 Kč |
Cena bez DPH | 154.8 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 178 Kč s DPH.
Monografia Manažment a jeho aplikácia v sociálnej práci poukazuje na príčinné súvislosti vzniku a vývoja manažmentu, manažérske praktiky používané v minulosti, ktoré boli základom súčasných metód a ich vyústenie do nových trendov a praktík, participácie a spolupráce krajín pri riadení a manažovaní činností sociálnej práce v spoločnosti.
Úloha manažmentu v sociálnej práci spočíva v podpore, riadení a pomoci profesionálnym pracovníkom pôsobiacim v sociálnej oblasti. Pretože činnosť sociálneho manažmentu v dobe svetovej hospodárskej krízy, veľkých spoločenských a politických zmien nie je vôbec ľahká, je potrebné uplatňovať v ňom tvorivý, praktický a pragmatický prístup obsahujúci sociálnu zodpovednosť, odborné znalosti, bezúhonnosť a morálne hodnoty.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství DATAPRESS
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.