
kód | KOKOS164589 |
ISBN | |
EAN | 9788090352940 |
Autor | |
Vydavatel | POSPÍŠILOVÁ ALENA |
Cena s DPH | 297 Kč |
Cena bez DPH | 258.3 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 52 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 297 Kč s DPH.
Publikace je 6. monografií autora. V ní se soustředil především na zvýšení kompetencí středních manažerů. Kniha je rozdělena do tří hlavních kapitol. První se zabývá technikami snižování stresu v zaměstnání, druhá budováním osobní autority manažera a efektivní komunikací, třetí manažerskými dovednostmi jako je delegování, zpětná vazba, korektivní rozhovor, motivace a hodnocení podřízených. Je to jediná publikace na trhu, která podává komplexní pohled na práci středního manažera, aniž by pojednávala o asertivitě, transakční analýze, neverbální komunikaci a dalších obehraných tématech. Nově je pojata proaktivita, emoční inteligence, problémy v hodnotách dnešní společnosti, cíl rozhovoru, motivační vrstvy člověka, vyjednávání, nežádoucí manipulativní taktiky v zaměstnání. Publikace obsahuje přehled 20 technik obrany proti manipulacím kolegů, zaměstnanců i advokátů, a problém narůstajícího individualismu. Kniha je určena všem, co mají bezprostřední podřízené i těm, kteří se na manažerskou práci teprve chystají v průmyslu, obchodu i státní správě. Obsah byl konzultován s mnoha výkonnými manažery a majiteli menších firem.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství POSPÍŠILOVÁ ALENA
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.