
kód | PE100990 |
ISBN | |
EAN | 9788074001543 |
Autor | |
Vydavatel | Nakladatelství C.H.Beck |
Cena s DPH | 790 Kč |
Cena bez DPH | 687 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 790 Kč s DPH.
Převážnou část práce manažerů, ekonomů i ostatních pracovníků tvoří
řešení různých problémů; výsledkem je rozhodnutí. Kniha obsahuje ty
metody a postupy, které se používají ve více oblastech a činnostech
podniku a které by manažeři a ekonomové měli ovládat. Každá kapitola
začíná nezbytnou teorií, po které následují příklady jejího použití
v podnikové praxi. Součástí publikace je CD s řešenými příklady, po -
psanými v jednotlivých kapitolách knihy. Čtenář se tak může seznámit
nejen s praktickým řešením příkladů, ale zároveň je možné v pří -
kladech doplnit vlastní vstupní údaje a provést výpočet s použitím
připravených vzorců na vlastních datech.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 28.11.2011.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Nakladatelství C.H.Beck
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.