
kód | PE99791 |
ISBN | |
EAN | 9788074000133 |
Autor | |
Vydavatel | Nakladatelství C.H.Beck |
Cena s DPH | 240 Kč |
Cena bez DPH | 208.7 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 240 Kč s DPH.
Máte skvělé, vzdělané a zkušené pracovníky a přesto jejich výkony nebo styl práce jsou naprosto odlišné. Proč tomu tak je a co s tím - tomu se věnuje tato publikace.
Kniha je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola pojednává o tom, kdo jsou znalostní pracovníci a proč jsou pro své organizace důležití. Ve druhé kapitole je vysvětlen pojem "znalosti" a jsou charakterizovány jejich dvě dimenze. Věnujte pozornost zejména části kapitoly, která se týká tzv. tacitní dimenzi znalostí. Právě tacitní znalosti způsobují výjimečnost znalostních pracovníků. Ve třetí kapitole jsou uvedeny klasifikace znalostních pracovníků. V následující kapitole je pak vysvětleno dvanáct klíčových faktorů řízení znalostních pracovníků. Tyto faktory byly identifikovány na základě analýzy ohromného množství dat a vysvětlují, na jaké podněty znalostní pracovníci reagují. Pátá kapitola je zaměřena na rady manažerům, a to jak v závislosti na uvedených dvanácti faktorech pracovat se znalostními pracovníky a jak je řídit. V šesté kapitole je uveden zajímavý a historicky vyzkoušený návod jak řídit znalostní pracovníky na základě typu jejich osobnosti.
Poslední, sedmá kapitola nahlíží na řízení znalostních pracovníků z pohledu systémové dynamiky. Dozvíte se, co způsobuje rezistenci znalostních pracovníků vůči rozhodnutí manažerů, jak rezistenci předcházet a jak ji eliminovat.
Záleží však na konkrétní organizaci, konkrétních znalostních pracovnících a preferencích, které z nástrojů či kterou kombinaci nástrojů použijete. Každý manažer je jiný, má jinou zkušenost a preferuje jiný styl řízení.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 28.11.2011.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Nakladatelství C.H.Beck
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.