
kód | KOKOS127936 |
ISBN | |
EAN | 9788086069340 |
Autor | |
Vydavatel | LIKA KLUB |
Cena s DPH | 423 Kč |
Cena bez DPH | 367.8 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 75 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 423 Kč s DPH.
Lidové malby na skle, neprávem opomíjený fenomén lidové kultury, se konečně dočkávají reprezentativní publikace. Téměř dvě stě barevných fotografií objevuje krásu jednotlivých artefaktů, z nichž mnohé jsou publikovány vůbec poprvé. Fundovaně zpracovaný, a přesto srozumitelný text předního českého odborníka na danou problematiku zasvěcuje čtenáře do tajů této součásti našeho národního kulturního bohatství.
Přehledně zpracovaný historický vývoj obrázků na skle, a to jak v českých zemích, tak v evropských souvislostech, nadchne nejen milovníky výtvarného umění nebo folklóru, ale i zájemce o historii a sběratele.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 12.11.2012.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství LIKA KLUB
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.