
kód | MKKOS141362 |
ISBN | 978-80-8637-032-3 |
EAN | 9788086370323 |
Autor | František Doležal |
Vydavatel | Cherm |
Cena s DPH | 174 Kč |
Cena bez DPH | 151.3 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 256 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 174 Kč s DPH.
Soubor dopisů z válečných let navazuje na sborník Máchovská zření Františka Doležala.
František Doležal - malíř, grafik, publicista a výtvarný teoretik.
Soukromě studoval v letech 1928-1932 malířství v Častolovicích u Antonína Hudečka, v letech 1935-1939 Praze grafiku u Františka Tichého. Debutoval jako básník v Almanachu pro poesii a život 1920-1930, poprvé vystavoval v roce 1936 v Burianově Salonu na chodbě v Mozarteu. Psal výtvarné kritiky, eseje a kreslil karikatury. Spoluzakladatel bývalé Galerie Vincence Kramáře v Praze-Dejvicích, působil jako předseda její výstavní komise v letech 1964-1971. Člen skupiny SČUG Hollar a Index.
Jeho tvorba byla poznamenána tendencí konstruktivismu, ve 30.letech maloval surrealistické plátna a tvořil koláže k básním. V 1.polovině 40.let maloval městskou periferii a portréty, zabýval se grafikou. Od r. 1956 maloval krajinu (Litoměřice, České středohoří). Od r. 1960 se začal zabývat dílem Karla Hynka Máchy a vytvořil rozsáhlý Malý a Velký máchovský cyklus (v letech 1969-1973, 1978-1987). Namaloval několik dalších obrazových cyklů jako Žena v množném čísle (1966-68), Deník Marie (1966-74), Reminiscence na České středohoří (1971-1977), Poselství naděje (1975-78), Chile 73 (1973-75), Pocty (1972-1989), Signály času (1980-1989). Jeho tvorba se řadí k tradici české imaginativní malby 2. poloviny 20. století.
Žil v Praze a v Hlinné u Litoměřic. Působil jako redaktor, později ve výtvarném referátu ministerstva kultury. Podílel se na vytvoření sítě regionálních galerií. Cestoval v letech 1956 a 1965 do Paříže, 1965 do Vídně a Itálie, časté cesty do Jugoslávie (studijní pobyt v r. 1965), 1985 do Itálie a na Sicílii.
Je zastoupen ve sbírkách Národní galerie v Praze, Galerie hl.m.Prahy, Památníku národního písemnictví, Českého muzea výtvarného umění, v galeriích v Hradci Králové, Litoměřicích, Karlových Varech, Chebu, Pardubicích, na Hluboké, v Rychnově nad Kněžnou , v Roudnici nad Labem, dále v soukromých českých i zahraničních sbírkách.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora František Doležal
- Další knihy z nakladatelství Cherm
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.