
kód | PE115408 |
ISBN | |
EAN | 9788087087831 |
Autor | |
Vydavatel | Deus |
Cena s DPH | 199 Kč |
Cena bez DPH | 173 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 199 Kč s DPH.
Jsou ženy, které jsou romantické, věří na lásku a dívají se na svět růžovými brýlemi. Jsou ženy, které mají s romantikou a láskou špatné zkušenosti, a jen občas se k nim s nedůvěrou vracejí. Mezi tím leží spousta obětí, zklamání, bolesti a zoufalství. Hrdinku knihy Malináda poznáváme ve chvíli, kdy bilancuje skončený vztah s mužem, kterému obětovala všechno, co mohla. Dala mu svoji lásku, tělo, peníze, sny. Zpřetrhala kvůli němu svazky se svými přáteli. Po nocích mu pomáhala s podnikáním. Dokázala se vydat z posledních peněz jen kvůli tomu, aby mu koupila jeho vysněné tričko. Snila o jejich spokojené budoucnosti. Nakonec se pro něj vzdala i mateřství. Odměnou jí bylo pasivní mlčení, a potom strohé odmítnutí, pronesené do sluchátka telefonu. Jaké to je, když mladá žena obětuje všechno pro někoho, kdo není ani tolik chlap, aby se s ní rozešel tváří v tvář? Má taková bolest a zoufalství ještě lidské měřítko? Je sdělitelný pocit někoho, kdo se vzdal všeho, a byl za to zavržen jako nemocný s nakažlivou chorobou? Žijeme v době, která nepřeje emocím a jejich skutečným prožitkům. Naše životy se přesouvají do virtuálního světa sociálních sítí, kde o emocích a citech píšeme ve zkratkách. Přesto ale stále žijeme opravdové životy, a tak jako je opravdová naše radost, je opravdová i bolest z toho, když nás někdo zraní. Malináda je příběh o proměně z naivního téměř dítěte v samostatnou dospělou ženu. Malináda je kniha nejen o tom, jak se z lásky dostat až na úplné dno, ale především o tom, jak se znovu zvednout. Není to příběh červené knihovny. Je to příběh testovaný na lidech
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Deus
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.