
kód | PE140372 |
ISBN | |
EAN | 9788055608327 |
Autor | |
Vydavatel | Photoport |
Cena s DPH | 744 Kč |
Cena bez DPH | 647 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 131 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 744 Kč s DPH.
Edícia Osobnosti slovenskej fotografie prináša portréty známych i verejnosti menej známych osobností slovenských fotografov v spolupráci troch kultúrnych inštitúcií Slovenskej národnej galérie v Bratislave, Vydavateľstva SLOVART a občianskeho združenia Photoport, subjektov, ktoré sa venujú podpore umenia a kultúry.
Autori Filip Vančo a Aurel Hrabušický na základe výskumov pozostalostí a archívov našich fotografov sa rozhodli zmapovať biele miesta v histórii slovenskej fotografie a chcú priblížiť príbehy jednotlivých fotografov a najmä predstaviť ich tvorbu verejnosti.
Publikácia Viliam Malík autorov Filipa Vanču a Aurela Hrabušického predstavuje v rámci edície Osobnosti slovenskej fotografie jedného z najvýznamnejších predstaviteľov modernej fotografie na Slovensku v prvej polovici 20. storočia. Viliam Malík začínal ako fotograf amatér, ale vďaka svojim organizačným schopnostiach zastával aj rôzne funkcie v združeniach a zväzoch fotografov amatérov. Zanechal za sebou rozsiahle fotografické dielo, na základe ktorého ho môžeme označiť za priekopníka modernej dokumentárnej aj reportážnej fotografie. Na jeho tvorbe možno názorne dokumentovať prechod od statickej fotografie k modernej dynamickej reportáži. Výber fotografií v publikácii toto konštatovanie potvrdzuje.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Photoport
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.