
kód | EM0234125 |
ISBN | |
EAN | 9788020432094 |
Autor | |
Vydavatel | Mladá Fronta |
Cena s DPH | 424 Kč |
Cena bez DPH | 368.7 Kč |
Doporučená cena | |
Ušetříte | 75 Kč |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 424 Kč s DPH.
Malá kniha etikety pro celou rodinuS většinou společenských situací se poprvé setkáváme v rodině - své děti učíme správnému stolování, většinou jdou s námi poprvé na návštěvu, do divadla nebo na koncert a účastí se rodinných oslav narozenin nebo svatby. Mezi lidmi, které známe a kteří nám jsou blízcí, se můžeme učit my i naše děti společenskému chování bez zbytečné nervozity. V knize Ladislava Špačka najdete všechny důležité události, s nimiž se v rodině můžete setkat.Malá kniha etikety pro každý denVe třetím dílu série, Malé knize etikety pro každý den, se čtenář dozví, jak je to se společenskou nadřazeností, kdo se komu představuje a kdo komu nabízí ruku, zda lze odmítnout nabídku tykání a mnoho jiných rad pro každodenní situace.Malá kniha etikety u stoluMalá kniha etikety u stolu je druhým dílem série malých a praktických rádců z pera Ladislava Špačka. Tu by si měli přečíst všichni bez ohledu na věk a společenské postavení, protože právě při stolování se projeví, jak je kdo zběhlý ve společenském životě. Seznámíme se s pravidly zasedacího pořádku, se správným chováním u stolu, dozvíme se, jak správně prostřít, jak nakládat s ubrouskem, jak držet příbor, jak jíst polévku, krevety, mušle, těstoviny, co s párátkem. V závěru se dozvíme více o různých typech stolování - banketu, rautu, nebo u nás méně známý revéllion.Malá kniha etikety pro firmu a úřadPátým dílem, zaměřeným na pravidla etikety na pracovišti, se uzavírá řada praktických rádců společenského chování. Malá kniha etikety, tentokrát pro firmu a úřad, nabídne rady, jak se chovat na pracovišti od prvního dne do odchodu do důchodu, jak má správně probíhat pracovní oběd či návštěva významného hosta. V závěru autor čtenáře seznámí se zvyky v jiných částech světa.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Mladá Fronta
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.