
kód | MK94011 |
ISBN | 978-80-7277-398-5 |
EAN | 9788072773985 |
Autor | Mnislav Zelený-Atapana |
Vydavatel | Libri |
Cena s DPH | 272 Kč |
Cena bez DPH | 236.5 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 272 Kč s DPH.
Jižní Amerika je geografický, nikoliv kulturní pojem, a proto autor texty člení podle areálů na Andy, Velkou Amazonii, Gran Chaco, Patagonii, Ohňovou zemi a pro každý areál vybral vzorky mýtů, bohů, božstev, duchů, rituálů a ceremonií. Každý z areálů je jiný, ale odlišují se nikoliv chudobou či bohatstvím. Pestrá a početná mytologie všech etnik zachycuje minulost kmenů i veškeré hodnoty a normy lidského života od chování ke složitým fenoménům jako příroda či celý vesmír až po způsob života včetně stravování. Animismus a šamanismus je duchovním profilem řady kultur ve Velké Amazonii, Gran Chaku, Patagonii a Ohňové zemi dodnes, zatímco polyteismus, ovládající lidi v Andách, odešel spolu s vpádem bělošské civilizace.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.12.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Mnislav Zelený-Atapana
- Další knihy z nakladatelství Libri
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.