
kód | MKKOS134322 |
ISBN | 978-80-7215-302-2 |
EAN | 9788072153022 |
Autor | Drahomíra Pithartová |
Vydavatel | Torst |
Cena s DPH | 93 Kč |
Cena bez DPH | 80.9 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 204 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 93 Kč s DPH.
Soubor deseti vyzrálých, čtivých povídek s rodinnou, společenskou a historickou tematikou představuje poprvé knižně Drahomíru Pithartovou jako výraznou českou prozaičku. Drahomíra Pithartová (* 1940) vystudovala Filosofickou fakultu UK. Pracovala v jazykové škole a v nakladatelství. Zajímá se o společenské problémy, umění, literaturu a spiritualitu. Na tato témata publikovala články a úvahy v Lidových novinách, Literárních novinách, časopisu Prostor a na vlnách Českého rozhlasu. S Pavlem Říčanem napsala knihu Krotíme obrazovku. Jak vést děti k rozumnému užívání médií (1995). Ze svých povídek dosud otiskla jen některé v Literárních novinách a Prostoru. Úryvek z povídky Lorelai byl publikován v knize Šárky Smazalové Čaj a jiné texty.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.3.2013.
Další knihy
- Další knihy od autora Drahomíra Pithartová
- Další knihy z nakladatelství Torst
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.