
kód | EM0227221 |
ISBN | |
EAN | 9788089594535 |
Autor | |
Vydavatel | Premedia |
Cena s DPH | 217 Kč |
Cena bez DPH | 188.7 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 217 Kč s DPH.
Scott Douglas nabízí zkušenosti, které získal v průběhu třech desetiletí běhání, dvou desetiletí práce sportovního novináře, a na setkáních s nejvýznamnějšími běžci a trenéry z celého světa. Jeho 250 tipů je druhou nejlepší věcí po získání osobního trenéra. Douglas radí, jak zvýšit vaše denní, týdenní a roční běžecké objemy, jak zvýšit rychlost a jak si užít běh bez zranění. Věnuje se široké paletě otázek. Zajímavé odpovědi si v knize najde každý. Začátečník, který se touží dostat do formy, středoškolský závodník, atlet přemýšlející o tom, že by přesedlal na běh, ale i zkušený běžec, který by chtěl zlepšit svůj čas na nejbližším maratonu. Otázek je mnoho: Jak se správně obléct při běhání v dešti nebo na sněhu? Jak si najít čas na běhání i v rušných dnech? Jak si stanovit rozumné cíle a jak jich dosáhnout? Douglas zná odpovědi.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 7.1.2014.
Další knihy
- Další knihy z nakladatelství Premedia
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.