
kód | MK90740 |
ISBN | 978-80-9696-903-6 |
EAN | 9788096969036 |
Autor | Breda Hrobat; Mojca Poljanšek |
Vydavatel | Vydavaťeľstvo Trysk |
Cena s DPH | 288 Kč |
Cena bez DPH | 250.4 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | neznámý |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | není k dispozici |
Hmotnost | není k dispozici |
Cena této knihy byla jen 288 Kč s DPH.
90-dňová rozlišovacia diéta je oveľa viac ako diéta! Vyskúšalo ju viac ako 30 000 ľudí, ktorí úspešne schudli. Jedálny lístok obsahuje jedlá nenáročné na prípravu, vhodné pre zaneprázdnených ľudí, ktorí nechcú hladovať. Kniha obsahuje chutné jedlá na 90 dní. Nie je extrémna! Netreba sa zriekať žiadneho jedla – dokonca ani sladkostí či chleba. Úbytok hmotnosti je trvalý!
Pre veľa ľudí je 90-dňová rozlišovacia diéta prvou diétou, s ktorou sa im podarilo si dosiahnutú hmotnosť aj udržať. 90-dňová rozlišovacia diéta je zameraná na zníženie hmotnosti a úpravu metabolizmu, tak aby dosiahnutá hmotnosť bola trvalá. Kniha obsahuje pestré jedlá na celých 90 dní - sú jednoduché na prípravu a každý si z nich vyberie. Obezita je nebezpečná, kniha Vám pomôže skoncovať s ňou!
Informace o knize byly naposled aktualizovány 3.1.2014.
Další knihy
- Další knihy od autora Breda Hrobat; Mojca Poljanšek
- Další knihy z nakladatelství Vydavaťeľstvo Trysk
- Další knihy z kategorie >
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.