Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/clients/client1/web1/web/res/fce.inc.php on line 4
Knihy, knihkupectví, knížky online | Moje kniha

Kvetoucí zahrada

nacházíte se zde: Moje kniha > Knihy všech žánrů a zaměření > > > >

kniha Kvetoucí zahrada
kódEM0154000
ISBN978-80-2560-121-1
EAN9788025601211
AutorBernd Hertle a kol.
VydavatelSvojtka
Cena s DPH424 Kč
Cena bez DPH368.7 Kč
Doporučená cena499 Kč
Ušetříte75 Kč
Počet stránekneznámý
Počet CDneobsahuje
Počet DVDneobsahuje
Rozměrnení k dispozici
Hmotnostnení k dispozici

Cena této knihy byla jen 424 Kč s DPH.

Bohužel, momentálně tento produkt není dostupný a nelze objednat.

Do výběru je nutné zahrnout i fakt, že kromě jiného by
zahrada měla být místem pro relaxaci a odpočinek. Je proto dobré naplánovat si nejprve vše
v klidu a s rozvahou, aby výsledkem bylo hezké rozšíření vašeho životního prostředí, aniž
byste se stali otrokem zahrady. K tomu je zapotřebí čas, který strávíte seznamováním se s
charakterem jednotlivých rostlin. Zapojte svou představivost a nenechte se zlákat vším, co
vidíte jinde. Vyzbrojte se trpělivostí a čekejte, zda výsledek bude odpovídat vašim
představám. Věnujte proto na následujících stranách pozornost i nabídce pravidel, která se
vyplatí dodržovat při plánování a uskutečňování snu o tom, jak by měla zahrada vypadat.
Najdete zde vše - od plánku k výsadbě, portréty rostlin slovem i obrazem včetně informací o
jejich vhodných kombinacích a požadavcích, o chorobách rostlin i škůdcích.

| Sdílejte s přáteli

Informace o knize byly naposled aktualizovány 28.5.2013.

Další knihy


Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu

vaše jméno
pro koho (email)
kód
opište následující kód před odesláním
Katalog knih
Nástěnka
Dnes je 9.8.2020 a svátek má
Roman, zítra Vavřinec.

Jestlipak už jste jim vybrali
něco hezkého?

moje-kniha.cz na facebooku
Užitečné informace
Napište nám
Vaše jméno:


Váš email:


Vaše zpráva:

Vepište kontrolní kód


Spolupracujeme
Vyzkoušejte nákup spodního prádla prostřednictvím internetu, vyzkoušejte eshop moje-pradlo.cz. Pohodlně z vašeho domova si zde můžete vybrat spodní prádlo různých druhů a velikostí. V nabídce klasického prádla zde najdete tanga, klasické, bokové a stahovací kalhotky a také gelové, push-up, či klasické podprsenky. V kategorii erotické prádlo Vás mohou zaujmout třeba sexy noční košilky, korzety nebo punčocháče. A v nabídce sportovního prádla oceníte kvalitní funkční prádlo, sportovní podprsenky a bezešvé prádlo.
Jestliže pro svoji partnerku hledáte nějaký šperk - ať už se jedná o naušnice, které mohou být různých tvarů, nebo prstýnek, najdete jej a mnohem víc v galerií klemantis.cz. U nás si můžete vybrat náramek dle svého gusta, s korálky nebo bez nich, jak je libo. Velký výběr zajímavých řetízků, např. na nohy, vyrobených ze stříbra, chirurgické oceli nebo bižuterního kovu a další moderní ocelové šperky.
Správa sociálních sítí a optimalizace komunikačních procesů, to dnes řeší stále větší množství firem. Pokud provozujete např. Facebook, pak zvažte, zda by vám externí správa sociálních sítí nepřinesla úsporu času i starostí. Rád vám se správou různorodých sociálních sítí pomůžu, ať už se jedná o komunikaci nebo placenou propagaci.
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.
další odkazy