
kód | MK0125792 |
ISBN | 978-80-8500-591-2 |
EAN | 9788085005912 |
Autor | Kolektiv autorů |
Vydavatel | Česká televize |
Cena s DPH | 225 Kč |
Cena bez DPH | 195.7 Kč |
Doporučená cena | |
Počet stránek | 205 stran |
Počet CD | neobsahuje |
Počet DVD | neobsahuje |
Rozměr | 175 x 175 mm |
Hmotnost | 430 g |
Cena této knihy byla jen 225 Kč s DPH.
Druhý svazek neobyčejných příběhů ze života nevšedních osobností, inspirovaný televizním pořadem 13. komnata, přináší citlivé záznamy osudových situací, v nichž se nemusí octnout jen ti slavní a sledovaní, ale kdokoli z nás. Mnozí z těch, kteří jsou upoutáni na invalidní vozík, ztratili někoho ze svých nejbližších, čelí křivdám a bezpráví, vyrovnávají se s tragickou událostí tvůrčí činností, zklamou se v něčem, čemu bezvýhradně věřili, statečně bojují se zákeřnou nemocí anebo je život stíhá dalšími ranami, právě když začínají doufat, že už mají to nejhorší za sebou, v těchto rozhovorech mohou najít oporu, útěchu a inspiraci. Kniha navíc přináší zpětná ohlédnutí aktérů televizních příběhů.
Informace o knize byly naposled aktualizovány 15.11.2011.
Další knihy
- Další knihy od autora Kolektiv autorů
- Další knihy z nakladatelství Česká televize
- Další knihy z kategorie Knihy všech žánrů a zaměření > Biografie, osudy, životopisy
Zašli známé(mu) odkaz na tuto knihu
vaše jméno | |
pro koho (email) | |
kód | |
opište následující kód před odesláním![]() |
|
- Beletrie [12469]
- Biografie, osudy, životopisy [1157]
- Biografie, osudy, životopisy [440]
- Citáty [0]
- Česká literatura [0]
- Faktografické biografie [687]
- Reportáže [30]
- Životopisy [0]
- Cestování, auto-moto, létání, vlaky a železnice [2606]
- Dějiny, historie, literatura faktu [2917]
- Hobby, zábava a volný čas [5708]
- Hudba, hudebniny, noty [191]
- Jazyky [2261]
- Knihy pro děti [2434]
- Kuchařky, gastronomie [1333]
- Naučná literatura [5441]
- Nezařazená literatura [968]
- Odborná literatura [3344]
- Oddechová literatura [1698]
- Sci-fi, fantasy a horory [1306]
- Učebnice [2753]
- Víra, Duchovní nauky, Náboženství [3200]
- Zdraví a medicína [2144]
Aktivní přístup a komunikace s fanoušky je pro sociální sítě a efektivní marketing na sociálních sítích nutnost. Pokud plně nerozumíte konkrétním sítím, nebo nevíte, jak plně využít jejich potenciál, pak vsaďte na odbornou správu sociálních sítí od specialisty nebo školení sociálních sítí.
Pokud máte představu, že kvalitní správa sociálních sítí je pouze o masivní akvizici nových fanoušků, je čas vás zase pěkně uvést do reality. Správa sociálních sítí slouží k budování dobrého vztahu s fanoušky / zákazníky. Se získáváním nových fanoušků pomůžeme např. kombinací benefitu (sleva pro fanoušky) a výkonové PPC reklamy v rámci sociálních sítí, která na benefity upozorní přesně definovanou a konzultovanou cílovou skupinu.
Správa je jedna a věc a věc druhá je podpora profilu pomocí reklam. Reklama na Facebooku totiž učinně osloví vaše cílové publikum. Dává vám to možnost říct jim, jaké služby nebo zboží nabízíte a jak jste skvělí. Spousta firem to tak dělá a je škoda, že vy třeba ne. Vhodně spolu definujeme vaše cíle a pomocí vhodného obsahu budeme oslovovat nové zákazníky.